سرزمین عجایب
عجایب و شگفتیها از همه جای دنیا

اگر بخواهیم بدن سالمی داشته باشیم باید اول از همه قلبمان مثل ساعت کار کند. با تغذیه سالم و سبک صحیح زندگی می‌توانیم جلوی 80 درصد از بیماری‌های قلبی را بگیریم.متهم ردیف اول مشکلات قلبی، چربی‌ها هستند. البته از سوی دیگر، چربی‌ها از مهم‌ترین منابع تأمین انرژی بدن به شمار می‌روند که برای عملکرد بدن هم ضروری هستند. به‌طور کلی چند گروه چربی داریم که بنا به عملکردی که در بدن انجام می‌دهند مفید و مضر شمرده می‌شوند؛ روغن‌های حیوانی، گوشت گاو و گوسفند، انواع لبنیات مانند کره، سرشیر، خامه و پنیر پرچرب همگی از جمله روغن‌ها و چربی‌هایی هستند که باید تا جایی که می‌توانید از غذای خود حذف کنید یا به حداقل برسانید و از انواع کم چرب آن استفاده کنید. بهتر است حتی‌الامکان به جای سرخ کردن غذاها از کباب کردن، آب پز کردن و پختن استفاده کنید.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

یک متخصص تغذیه به مردم توصیه کرد با سالاد میوه وسبزی بر آلودگی هوا غلبه کنند.سید ضیاء‌الدین مظهری گفت: مصرف میوه و سبزی‌ها می‌تواند سموم ناشی از آلودگی هوا را از بدن خارج کند.او آلودگی هوا را یکی از خطرناکترین آلودگی‌ها برای انسان عنوان کرد و افزود: درصورت آلوده بودن آب یا غذا می‌توان از مصرف آن خودداری‌کرد یا جایگزینی برای آن یافت، اما با توجه به نیاز انسان به هوا و اکسیژن، آلودگی هوا را جزو خطرناک‌ترین آلودگی‌ها قلمداد کرده‌اند، زیرا حساس‌ترین ارگان بدن یعنی ریه که وظیفه تبادل اکسیژن و گاز کربنیک را با جریان خون دارد مورد تهاجم قرار می‌دهد. وی افزود: ذرات ریز و آلودگی‌های موجود در هوا می‌تواند وارد جریان خون شود و عوارض قلبی و عروقی و سرطان‌های مختلف را فراخوان کند.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

یک کارشناس تغذیه گفت: شلغم علاوه بر موثر بودن برای درمان سرماخوردگی در درمان برونشیت، آسم و مشکلات تنفسی هم موثر است. فرح روشن‌پور اظهار داشت: شلغم در فصل زمستان رویش خوبی دارد و این نشان می‌دهد فصل رویش هر میوه متناسب با خواص آن است، زیرا شلغم تاثیر بسزایی در درمان سرماخوردگی دارد. به گفته این کارشناس تغذیه، بهترین شیوه مصرف شلغم به‌صورت بخارپز، سوپ یا آش است و بهتر است در ساعات اولیه صبح مصرف شود. روشن پور یادآور شد: همچنین قرقره کردن آب شلغم، گلودردهای باکتریایی را نیز تسکین می‌دهد. این کارشناس تغذیه با اشاره به مقادیر فراوان ویتامین C موجود در شلغم، افزود: همچنین شلغم نقش آنتی‌اکسیدان دارد و از تشکیل رادیکال‌های آزاد در بدن جلوگیری می‌کند. وی شلغم را ماده‌ای اشتها آور دانست که آب آن در تنظیم خون نقش دارد. روشن پور خاطرنشان کرد: مقادیر فراوان فسفر موجود در شلغم به تقویت حافظه و سیستم عصبی کمک می‌کند. به گفته این کارشناس تغذیه، املاح کلسیم و منیزیم موجود در شلغم بر رشد استخوان‌های کودکان و تقویت اسکلت زنان باردار نیز تاثیر می‌گذارد.

محصولات ویژه

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

ویتامین D، احتمال پوسیدگی دندان را 50 درصد کاهش می‌دهد. در یک مطالعه مروری که در سال 2012 در دانشگاه واشنگتن انجام شد، مشخص گردید که ویتامین D به پیشگیری از پوسیدگی دندان کمک می‌کند. در واقع مشخص شد در کودکانی که دچار کمبود ویتامین D هستند، رشد دندان‌ها کم و با تاخیر انجام می‌شود واین کودکان در معرض خطر پوسیدگی دندان قرار دارند.میزان ویتامین D بدن در بسیاری از جوامع پایین است، در نتیجه پوسیدگی دندان در کودکان و نوجوانان این مناطق رو به افزایش می‌باشد.متخصصان معتقدند که دریافت ویتامین D کافی به‌ویژه در دوران بارداری باید مورد تاکید قرار گیرد، زیرا این ویتامین در حفظ سلامت و تجمع املاح معدنی در استخوان‌ها و دندان‌ها نقش حیاتی ایفا می‌کند.

محصولات ویژه

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

یكی از سالم‌ترین و مهم‌ترین بخش تغذیه، سبزی‌ها هستند و می‌توانند غذای شما را از یك غذای عادی به یك غذای فوق‌العاده تبدیل كنند؛ مضاف بر این‌ خاصیت‏های فراوان، به عنوان دارو نیز مصرف می‏شوند.هر سبك آشپزی، سبزی‌های مخصوص خود را دارد كه به نوعی امضای آن سبك هم شناخته می‏شود. به‌عنوان مثال در آشپزی‌ مكزیكی و هندی گشنیز یكی از عناصر مهم است. خوشبختانه در آشپزی ایرانی انواع سبزی‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان مخلفات در كنار غذا نیز خودنمایی می‌كنند.مقدار سبزی‌ در غذا بسته به طعم، عطر و نوع آن دارد؛ سبزی‌هایی مانند برگ‌بو، آویشن، اورگانو و رزماری كه عطر و طعم قوی دارند به مقدار كمتری مصرف می‌شوند. سبزی‌ها را همیشه در آخرین لحظه و هنگام اضافه كردن به غذا ساطوری كنید تا طعم و عطر آن از بین نرود. گروهی از سبزی‌ها مانند ریحان، گشنیز، شوید، اورگانو و ترخون برای افرادی كه از مصرف نمك منع شده‌اند، طعم‌دهنده مناسبی در غذاست. ممكن است بعضی از سبزی‌ها به‌صورت تازه در بازار موجود نباشد، اما تمامی آنها را می‌توانید به راحتی در گلدان و در پشت پنجره آشپزخانه پرورش دهید.اگر از سبزی خشك استفاده می‌كنید، مقدار آن را به یك‌سوم سبزی تازه تقلیل دهید، زیرا سبزی خشك عطر قوی‌تری دارد.

مرزنجوش

گیاهی بسیار معطر از خانواده اورگانو كه تا هفتاد سانتی‌متر رشد می‌كند. برگ‌های بیضی شكل آن در آشپزی و پزشكی سنتی كاربرد دارد. معمولا گیاه تازه آن در دسترس نیست و باید خشك آن را از عطاری‌ها تهیه كنید.موارد مصرف: این سبزی در ایران به عنوان طعم‌دهنده غذا مصرف چندانی ندارد، اما در آشپزی ایتالیایی و همراه گوجه‌فرنگی، انواع كلم و لوبیا سبز، سوپ، خوراك تخم‌مرغی و گوشتی كاربرد دارد. اضافه كردن مرزنجوش به انواع سس سالاد خالی از لطف نیست.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

بیماری شغلی
در محیط های کاری با انواع مواجهات از جمله مواجهات شیمیایی، فیزیکی، روحی و روانی و بیولوژیک روبه رو هستیم که هر کدام به نوبه خود می توانند سلامت ما را به خطر بیندازند.
 
دبیر علمی سمینار بازآموزی مدون طب کار گفت: بیماری‌های اسکلتی عضلانی مانند کمردرد، افت شنوایی و بیماری‌های پوستی از شایع‌ترین بیماریهای شغلی محسوب می‌شوند.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

عامل اصلی بیماری پوستی و زیبا شدن پوست صورت و بدن و جوانسازی
در طب چینی درمان برای زیبا شدن به صورت تدریجی است ولی بدون آسیب و با تعادل و هماهنگی می باشد.
 
 
 
 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

۴ عدد انجیر خشک ۳ گرم فیبر دارد که باعث تنظیم حرکات روده بزرگ و دفع بهتر می‌شود. خوردن این میوه باعث پیشگیری از عود مجدد هموروئید می‌شود.

خوراکی های مفید

فان مهر :

اگر حسابی اعصاب‌تان به هم ریخته، موز بخورید
زمانی که دیدید دکمه‌های لباس‌تان درست بسته نمی‌شوند، بروید سراغ موز. تحقیقات نشان داده یک موز متوسط ۱۰۵ کالری و فقط ۱۴ گرم قند دارد. همین مقدار شما را سیر کرده و قند خون را به شکل ملایمی بالا می‌برد. در ضمن همین موز ۳۰ درصد ویتامین B6 مورد نیاز روزانه را تامین می‌کند. این ویتامین باعث می‌شود مقدار سروتونین تولید شده مغز اندکی افزایش یافته و توان مقابله با شرایط دشوار و اضطراب‌ها را در شما افزایش می‌دهد.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

کاهش استرس با گوش دادن به موسیقی

موسیقی

تاثیرات فیزیکی موسیقی

یونانیان باستان معتقد بودند که موسیقی دردها را التیام می دهد وظاهرا” از آن برای درمان بیماریهای فیزیکی استفاده می کردند . ظاهرا” اعتقاد آنها به موسیقی چندان بی اساس هم نبوده است زیرا ریتم موسیقی در واقع خیلی زود روی بدن ما تاثیر می گذارد. وقتی ما به یک موسیقی آرام گوش می دهیم ضربان قلبمان کاهش می یابد و بدنمان ریلکس می شود یعنی ماهیچه های بدن شل می شوند ، ذهن آرامتر می شود و نفس کشیدن ما کندتر می شود. بنابراین ، گوش کردن به موسیقی بطور کل آرامبخش است و فورا” بدن و ذهن را آرام می کند. اگر چه متخصصان و کارشناسان دقیقا” نمی دانند که موسیقی چگونه روی بدن و ذهن ما تاثیر می گذارد اما در تاثیر گزاری آن شکی نیست و بارها ثابت شده است که موسیقی های آرام سطح فشار خون و همینطور استرس را کاهش می دهند.”

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

یکی از مفیدترین سبزیجاتی که در طبیعت وجود دارد فلفل قرمز است که البته بسیاری از آن به خاطر تند بودنش دوری می کنند اما باید بدانید که این ماده در موارد بسیاری استفاده می شود.

عکس

فلفل قرمز یکی از پرخاصیت ترین سبزیجاتی است که می توان از آن استفاده کرد. این سبزی البته به خاطر طعم بسیار تندی که دارد خیلی مورد پسند قرار نمی گیرد و بسیاری از آن دوری می کنند. غیر از غذا و خوراکی استفاده های دیگری نیز از این سبزی دهان سوز می شود.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

ویتامینهایی که میتوانند به پوستتان زیبایی ببخشند

استفاده از ویتامینها نه تنها به جوان ماندن پوست و برطرف شدن علائم پیری کمک می کند بلکه به بهبود بافت پوست و حتی کم شدن سیاهی دور چشم هم کمک می کند.

شادابی پوست صورت

ویتامین “A”

ویتامین “A” برای برطرف کردن چین و چروک مفید است و در کل، بهترین ویتامین برای مبارزه با آثار کهولت سن در پوست ، محسوب می شود.

مشتقات ویتامین “A” که معمولا” با نام رتینوئیدها شناخته می شوند ، چین چروکها را کاهش می دهند ، لکه های قهوه ای را کم رنگ می کنند و پوست های زبر را نرم می کنند بنابراین کسانی که می خواهند پوست جوانتری داشته باشند باید از این ویتامین استفاده کنند.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

ایده یک دختر دبیرستانی منجر به تولید کاغذی آغشته با ادویه شده است که می تواند میوه ها و سبزیجات را تا چهار برابر زمان معمول، سالم و تازه نگاه دارد.
فان مهر : درحالی که همه ما می دانیم خوردن میوه ها و سبزیجات تا چه اندازه اهمیت دارد، معمولا نگهداری و استفاده از سبزیجات و میوه های خریداری شده و پیشگیری از فاسد شدن آنها کار دشواری است. اما اخیرا یک محصول که از آن با عنوان “کاغذ تازه” یاد می شود ادعا کرده است که می تواند مواد غذایی از جمله میوه ها و سبزیجات را چهار برابر بیشتر از زمان عادی تازه نگاه دارد و این در حالی است که تنها چیزی که در این کاغذ وجود دارد ادویه جات است.

عکس

این کاغذ تازه ایده “کاویتا شوکلا” در زمانی که وی در مقطع دبیرستان تحصیل می کرده بود. “شوکلا” این ایده را به نام خود ثبت کرده است. در این ایده یک کاغذ آغشته شده با گیاهان می تواند به طور طبیعی غذاها را از فساد حفظ کند.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

اگر بدانید چه چیزهایی برای کاهش وزن مفید تراست و چه غذاهایی چربی ها را می سوزانند بهتر و راحت تر می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید.

چربی های اضافه بدن

 شاید باور نکنید اما وقتی سعی دارید چربی های اضافی بدنتان را بسوزانید ، بدترین کار نخوردناست. وقتی خودتان را گرسنه نگه می دارید سرعت سوخت و ساز بدن شما به شدت کاهش می یابد و بدنتان سعی می کند حتی غذاهای کمی که شما مصرف می کنید را ذخیره کند.

برای سوزاندن چربی ها بهترین راه این است که یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزشکنید. اگر بدانید چه چیزهایی برای کاهش وزن مفید تراست و چه غذاهایی چربی ها را می سوزانند بهتر و راحت تر می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید.

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

 

روشهایی طبیعی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل
یکی از بهترین روشن کننده های زیر بغل لیمو است. یک عدد لیمو را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و آن را روی پوست تیره زیر بغل بمالید. اگر لیموی تازه در دسترس نبود آب لیمو هم تا حدی موثر است. خاصیت روشن کنندگی لیمو برای پوست را هرگز فراموش نکنید.
 


اگر به پوشیدن لباس های نیم تنه و تاپ علاقه دارید ولی تیرگی زیر بغل، شما را از پوشیدن این لباس ها باز می دارد، با ما همراه شوید تا برای درمان آن روش های خانگی را به شما معرفی کنیم.

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

 

ضد آفتاب
یک متخصص پوست معتقد است: استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در فصل زمستان ضروری تر است.
 
دکتر حسین کاووسی در گفت‌وگو با (ایسنا) ، با اشاره به اینکه استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در فصل زمستان ضروری است، افزود: برخلاف تصورعمومی در مورد اینکه در فصل زمستان نیازی به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نیست، باید گفت لزوم استفاده از این کرم ها در هوای ابری زمستان بیشتر است، چرا که تاثیر اشعه مضر آفتاب (ماوراء بنفش) در هوای ابری بیشتر می‌باشد.

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

 

افسردگی
افسردگی در مردان و زنان می‌تواند به اندوهناکی و از دست رفتن علاقه به کارهای لذت بخش منجر شود اما در افراد متفاوت به صورت های مختلفی بروز می‌کند.
 
 
کارشناسان به 12 مورد به عنوان نشانه های افسردگی در مردان اشاره می کنند که عبارتند از:
 

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

یبوست
نوشیدن 2 لیوان آب قبل از صرف صبحانه، یک لیوان آب قبل ازغذا و یک ساعت پس از صرف غذا کمک زیادی در رفع یبوست می‌کند.
 
 یک جراح کلیه و مجاری ادراری با بیان اینکه نقش یبوست در ایجاد عفونت‌های ادراری به اثبات رسیده است، گفت: انجام ورزش‌هایی که حرکات عضلات جدار شکم بر روی روده‌ها را سبب می‌شود، در رفع یبوست بسیار موثر است.
 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |


خودارضایی

 
در این که خودارضایی، آثار و پیامدهای منفی، عوارض ناخوشایند و گاهی آسیب های جبران ناپذیر و خطرناکی دارد که بعضاً گریبانگیر مبتلایان و کسانی که به این عمل عادت کرده اند می شود شکی نیست اما، آنچه مسلّم است این است که با ترک کامل خودارضایی، دیگر در آینده عوارض خودارضایی سراغ شما نخواهد آمد و حتی اگر در حال حاضر عوارض مختصری را در خود مشاهده می کنید، این اطمینان را به شما می دهیم که بسیاری از عوارض ناشی از خودارضایی با ترک کامل آن، به تدریج و رفته رفته، کم شده و در نهایت نابود می شود و از بین می روند؛ به همین خاطر، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

چرا دندان هایمان زرد می شوند؟
روش سفید کردن دندان‌ها، بسته به علت تغییر رنگ آنها مختلف هستند و می‌توانند شامل موارد زیر باشند

 
با ایجاد چند تغییر ساده در شیوه زندگی‌تان می‌توانید از بد رنگی دندان‌ها جلوگیری کنید؛ به عنوان مثال اگر خیلی قهوه می‌نوشید یا سیگار می‌کشید، مقدار آن را خیلی کم یا حتی قطع کنید. دلایل مختلفی برای بد رنگ شدن دندان‌ها وجود دارند.
 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |


شاید از دید عموم بهترین توصیه برای داشتن موهای سالم و زیبا شستشو با شامپو و استفاده از نرم کننده های مناسب باشد، اما بهترین کار برای به دست آوردن موهای زیبا و سالم این است که به جای حمام، به آشپزخانه بروید!

موهای شما به طور طبیعی، ماهانه رشدی به اندازه ۶ تا ۱۲ میلیمتر دارند و مواد لازم برای رشد و داشتن ساختار طبیعی و سالم را از مواد غذایی که می خورید به دست می آورند نه از شامپوها و نرم کننده ها و محصولات تجاری دیگر.

برای داشتن موهای سالم و زیبا بهتر است ۹ غذای زیر را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید:

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

 

تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. یك روش سریع و نسبتا غیر تهاجمی است.

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

کاشت مژه مصنوعی و استفاده از مژه اکستنشن، کدام را ترجیح می دهید؟
مژه در زیبایی چشم ها نقش بسزایی دارد .اکستنشن مژه به چشم های شما زیبایی دو چندان می بخشد.شما می توانید چشمان خود را با اکستنشن مژه ،به فرم دلخواه خود در آورید.
 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید
در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

 

طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماریهای جسمی، روحی و زیبایی بدن
در روش جدید کت گوت یا امبدینگ از یک جسم خارجی سازگار با بدن و قابل جذب که همان نخ مخصوص استریل شده می باشد به همراه یک سوزن مخصوص درنقاط حساس بدن کاشت شده تا تحریکات لازم جهت درمان انجام شود.

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 

 

جوان سازی،زیبایی طبیعی صورت و رفع مشکلات پوستی با طب چینی و طب سوزنی
با روش زیبایی صورت با طب سوزنی می توان لیفتینگ صورت انجام داد که حدودا" 10 تا 15 سال درمانجو را جوان می کند و سحر و معجزه ای هم در کار نیست.


 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...

 دلایل مهم معده درد که به آن بی توجهیم www.taknaz.ir

بروز درد معده اغلب به دلیل مشکلاتی از جمله سندروم بی قراری روده، سوءهاضمه یا مشکلات ماهانه زنان است. بیشتر مردم براین باورند علت درد معده از خود معده ناشی می شود در حالی که ناراحتی های دیگری نیز ممکن است منشاء آن باشد. معده در قسمتی از بدن که انشعابات زیاد عصبی قرار گرفته است، قرار دارد بنابراین درد در قسمت های دیگر بدن مانند قلب، ریه یا گلو ممکن است به صورت معده درد بروز کند. خوشبختانه، در بیشتر موارد درد معده قابل درمان است اما در صورت مشاهده درد ناگهانی، شدید و طولانی همراه با دفع خون یا سرفه یا استفراغ باید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

 

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |

 دلیل ریزش مو بعد از زایمان ؟  www.taknaz.ir


در دوران بارداری معمولا خانم‌ها از موهای پرپشت و درخشان خود رضایت كامل دارند و از این‌كه بارداری دست‌كم برای موهای‌شان مسئله‌ساز نبوده خوشحالند؛ اما تازه بعد از زایمان نگرانی مادران عزیز آغاز می‌شود و آنها از ریزش ناگهانی و شدید موهای‌شان شوکه می‌شوند. به تمام این تازه مادران اطمینان می‌دهم که ریزش موی پس از بارداری قرار نیست شما را مثل آقایان طاس کند. چنین ریزش مویی یک مرحله موقتی در بدن است. در چرخه طبیعی رشد موها روزانه تعداد مشخصی از فولیکول‌های مو به مرحله استراحت وارد شده و درنتیجه موها می‌ریزند؛

 

محصولات ویژه



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, توسط هکتور |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.